FAQ
Je kunt je bestelling betalen met iDeal, Apple Pay en Mastercard.
Goed dat je het vraagt! Wat louislouis duurzaam maakt, is het volgende:
- Stoffen: onze stoffen zijn GOTS-gecertificeerd, van biologische afkomst.
- Productie: we produceren op kleinschalig niveau, binnen Nederland.
- Verzending: we verzenden jouw bestelling in een composteerbare envelop van noissue. Als vervoerder kun je kiezen voor Homerr, een klimaatvriendelijke vervoerder.
De levertijd is afhankelijk van de items die je hebt besteld. Alle items worden zorgvuldig en met de hand gemaakt en waar mogelijk op bestelling, opdat we de voorraad minimaal kunnen houden. Wij proberen alle items zo snel mogelijk, liefst binnen maximaal twee weken naar je te versturen. Als (items van) jouw bestelling waarschijnlijk later dan onze streeftermijn pas kunnen worden verstuurd, nemen we contact met je op.
De verzendkosten zijn afhankelijk van de vervoerder die je kiest. Onze huidige verzendkosten voor verzendingen binnen Nederland zijn:
- € 2,95 als je kiest voor Homerr.
- € 4,95 als je kiest voor PostNL.
Voor verzendingen naar het buitenland wordt per bestelling gekeken naar de kosten voor verzending.
Simpel, die vind je hier. Ook heb je altijd de mogelijkheid de algemene voorwaarden te lezen voordat je overgaat tot het kopen van je bestelling.
Zodra je bestelling is geplaatst en je de betaling succesvol hebt afgerond, wordt de bestelling verwerkt. Mocht je de bestelling willen annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op en dan kijken we samen of het nog kan. Geef meteen je ordernummer en het betaalde bedrag door wanneer je contact opneemt, dan kunnen we sneller handelen.
Zodra je een item wilt ruilen of retourneren, mail ons dan. Wij sturen je dan de verzendinstructies per mail toe.
N.B.: Ruil of retourneer je item(s) binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
Neem contact met ons op en we kijken samen of we nog een ruiling of retourzending kunnen accepteren. In alle gevallen dient hetgeen je wilt ruilen of retourneren ongedragen en onbeschadigd zijn.
Vervelend, dat is niet de bedoeling. Fijn dat je wel de moeite wilt nemen om de klacht met ons te bespreken. Je kunt altijd contact met ons opnemen om je klacht te ventileren en samen met ons naar een oplossing ervan te zoeken.